Close
Skip to content

ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY

Zgodnie z prawem konsumenta- każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Odesłany towar powinien być w stanie niezmienionym (nowe, nieużywane, bez zabrudzeń, z metkami). Wraz z odsyłanym towarem lub towarami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie towary, które otrzymał gratisowo.

W tym celu należy wypełnić i podpisać formularz zwrotu /dostępny tutaj/.  Wymagany jest również dowód zakupu (paragon lub faktura).

Zakupiony towar wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

Baby Moda Izabela Goślińska

ul. Szubianki 5,  62-410 Zagórów

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem”.

Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu produktu prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego zwrotu towaru oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.

Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni. Obsługujemy rachunki tylko i wyłącznie w złotówkach. 

Zwroty realizowane są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady towaru należy się z nami skontaktować droga mailową w celu zgłoszenia reklamacji. Niezbędne jest załączenie fotografii ewentualnej wady produktu.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym w dowolnej formie pismem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

Baby Moda Izabela Goślińska

ul. Szubianki 5,  62-410 Zagórów

Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga mailową.