ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROTY
Zgodnie z prawem konsumenta- każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Odesłany towar powinien być w stanie niezmienionym (nowe, nieużywane, bez zabrudzeń, z metkami). Wraz z odsyłanym towarem lub towarami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie towary, które otrzymał gratisowo.
W tym celu należy wypełnić i podpisać formularz zwrotu /dostępny tutaj/. Wymagany jest również dowód zakupu (paragon lub faktura).
Zakupiony towar wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:
Baby Moda Izabela Goślińska
ul. Szubianki 5, 62-410 Zagórów
Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem”.
Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu produktu prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego zwrotu towaru oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.
Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni. Obsługujemy rachunki tylko i wyłącznie w złotówkach.
Zwroty realizowane są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu
REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady towaru należy się z nami skontaktować droga mailową w celu zgłoszenia reklamacji. Niezbędne jest załączenie fotografii ewentualnej wady produktu.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym w dowolnej formie pismem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:
Baby Moda Izabela Goślińska
ul. Szubianki 5, 62-410 Zagórów
Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga mailową.